torsdag, augusti 24, 2006

God morgon

Så sitter jag här igen. Ska snart åka till skolan, men än orkar jag inte.

Ikväll kommer tyskarna hit också, så det känns som att min vistelse på internet kommer att vara väldigt begränsad den närmsta veckan.. Jag vet faktiskt inte om jag ser fram emot det alls längre. Just nu känns det bara jobbigt att en tysk ska sova i min säng 4 nätter och att äta massa middagar osv med henne. Är lite orolig för att min familj ska förstöra allt också.. Och vad ska man egentligen göra på kvällarna? Vi har liksom inte så mycket att prata om.. Och jag har ingenting på mitt rum ju.. Ingen TV, ingen dator.. Vi får väl gå och lägga oss vid nio-tiden på kvällen då :P Usch, jag är väldigt trött redan nu faktiskt..

Nej, nu lär jag åka till skolan.. Usch..

1 Comments:

Blogger Annie said...

det kommer gå bra ska du se:)

24/8/06 21:47  

Skicka en kommentar

<< Home