torsdag, augusti 17, 2006

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Förstår ni hur glad jag är just nu över att ha fått ett sketet mail på dålig engelska av en tysk som jag inte har så mycket till övers för? :D

SSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HHHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLLLLAAAAAAAAAAA GLLAAAAAAAAAAAAAAADD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

För vet ni vad tysken som jag inte har så mycket till övers för skrev i sitt sketna mail på sin dåliga engelska? Hon skrev (jag citerar) "i don't know about friday yet, i could stay but i also could go to anotherplace, but it's your decicion. or maybe one of the german students could come toyour house also." Förstår ni vad detta innebär? Hon vill ha med sig en av sina kompisar på MIN födelsedag! Men så läser vi vidare i mailet: "but if i can remember we won't be at home at friday anyway because we wanted togo to a camping place." Denna mening är orsaken till min totala lycka. TYSKARNA KANSKE INTE ÄR HEMMA PÅ FREDAG! DET INNEBÄR ATT JAG KAN FIRA MIN FÖDELSEDAG! :D