måndag, juli 24, 2006

Helgen


Helgen var galen.

Vaknade efter en galen fredagskväll med ett ryck och får panik när jag inte vet vart jag är. Lyckas tillslut lokalisera mig så pass att jag inser att jag är i en soffa i Molles källare. Får lite mer panik när jag ser Alex inklämd brevid med i soffan. Får maximal panik när jag inser att jag har bar överkropp. Alex vaknar av mina panikryckningar och förklarar. Jag kom ihåg det mesta av kvällen, men efter några minuter in i Hair så är det kolsvart. Då hade jag iaf gått ner i källaren och gett alex massage, sen hade jag fått massage och däckat.

Lördagen förflöt lugnt. Massa filmkollande växelvis hos Alex och Molle. Björn och Maria kom förbi en stund också och klarade upp lite affärer med Molle och Alex. Jaja, sagen slutade iaf med att jag och Alex tittade lite nästan på nån film och sen la oss i hans utflugna brors rum och pratade och sen sov. Vaknade av en väääääldigt arg mamma som ringt hem till Alex. Hon tyckte tydligen att man måste vara hemma ibland också. Pft. (Bilden är förresten från den tiden då jag hade rött hår och Alex hade långt hår)