torsdag, juli 20, 2006

Döda tid


Sitter här och dödar lite tid och undrar vart alla har tagit vägen. Har inte sett till Sara på msn på länge, inte Annie eller Jacob heller. Har de gått upp i rök? Jaja, Jonas är iaf online, så lite tidsfördriv har jag här i min sjukstuga. Han är söt ^^ Fick ett sött god natt-sms igår också :)

Var förresten ut till Lillsjön igår med några från skolan och några fransmän från Frankrike (logiskt va?). Vi grillade, badade (inte jag), spelade volleyboll (inte jag) och drack lite öl och Rams flashiga drinkar.

Höhö, fan vad tråkig blogg. Jag har tråkigt, ok? Så jag underhåller mig själv. Eller ja, underhåller och underhåller... Jag får tiden att gå iaf.

Tick, tack, tick, tack

2 Comments:

Blogger Annie said...

Amanda bli friskis! Jag har faktiskt inte sett dig sen 11 juli! och du, det är ingen som vill prata med mig på msn heller:/
just nu är jag den enda som är online!!:O

21/7/06 10:03  
Blogger Emelie said...

Jag är online jämt på msn. Hahaha. Men... fransmän från Frankrike var nåt nytt.

21/7/06 15:36  

Skicka en kommentar

<< Home