tisdag, juli 18, 2006

Sjukling

Jaha, så var man sjuk. Släpade mig till jobbet i morse med hals-, huvud- och allmän smärta, men åkte hem två timmar senare ändå. Pallade det inte. Somnade ju på jobbet igår och sov i en och en halv timme, men idag var det fan värre så jag orkade inte ens vara kvar. Så jag har legat i solen med långkalsonger, mjukisbyxor, fleecetröja och tjocktröja i en sovsäck och sovit hela förmiddagen. Runt två så blev det lite för varmt, så då gick jag in och la mig ist.
Det är bajs att vara sjuk just nu. Jag behöver pengarna jag får från jobbet, jag behöver åka på Kaktus och jag behöver bada. Men inte fan kan jag göra ngt av det. Helst skulle jag vilja åka ut till farmors stuga med Annie eller nån annan frivillig och sova och bara njuta av livet. Men det får jag väl inte för farmor... :/
Det här suger. Kolla in min bilddagbok förresten för P&L- och Arvika-bilder :) http://musiken.bilddagboken.se/

Jag längtar ut på landet

1 Comments:

Blogger Annie said...

Åh åka ut på landet till farmors stuga!! jag vill jag vill jag vill;)

18/7/06 18:38  

Skicka en kommentar

<< Home