söndag, augusti 06, 2006

Fest

Alex
Igår var det fest i Alex stuga. Det var riktigt trevligt. Lite friluftskänsla sådär med sjön inpå knuten. Var lite dum när jag inte tog med mig badkläder fast sjön var varm och låg 2 meter från stugan. Men jag var ju inte den enda som glömt hjärncellerna hemma. Det var bara att dra på sig ett par gamla badbyxor som Alex morfar eller nån annan gubbe måsta ha haft och dyka i :) 26 grader i vattnet var ju inte helt fel :P
Vad gjorde vi egentligen där ute? Förutom att bada alltså.
Inte så mycket. Spelade lite kort, drack lite, pratade skit och åt korv :)
När de flesta människorna gått så blev det bastubad följt av ett antal nakenbad i sjön och massagestund. Trevligt, trevligt :) Sen åkte Lina och Hansson också, då var det bara jag, Alex och David kvar.. Hmm.. Men vi hade trevligt ett tag vi också tills David gick och la sig. Jag var inte trött alls, så jag var uppe till fem-tiden.. Vaknade upp i bäddsoffan vid niotiden sen igen och kröp ner brevid Alex, men det var så jävla varmt så jag gick ut och badade själv och tog lite kort medans killarna sov. Sen gjorde vi makaroner och falukorv till frukost :)