torsdag, augusti 03, 2006

Ha den äran

Igår var det födelsedagsfirande för Mli och Jessica. Det började med samling i Andreas lägenhet där vi drack bål, beundrade katten, pratade och jag böt kläder (hade köpt en svart klänning tidigare på dagen som jag ville ha). Sen gick vi till Burning Duck och käkade och drack lite. Det var väldigt trevligt och maten var supergod! Efter det så drog jag, Sara, Jessica och Mli på krogen (nej, jag är inte 18 än, men jag kom in ändå). Fick i mig alldeles för många drinkar ovanpå vinet och bålen och mådde väl... mindre bra efter ett tag. Skickade väääääldigt många sms till Alex också. Haha. Jag kan inte ens själv tyda dem :P Var rejält ostadig på benen när jag skulle ta mig hem. Försökte gå upp för Månsbo-backen med cykeln, men ramlade raklång över den och slog sönder en benbit i handen :( Det gör ont.. Men det läker väl snart :) Har lite blåmärken här och där också. Det är inte så lyckat... Jaja.. Nu ska jag väl se nån dålig film eller nåt.