tisdag, augusti 15, 2006

And the mind throgh liberation, Aquarius

Jag borde försöka skriva blogg lite oftare tror jag, men vad jag ska skriva om egentligen? Mitt liv är ju ständigt i rullning, aldrig en lugn stund. Samtidigt så känns det så tomt. Och när jag väl sätter mig här och ska försöka skriva om något som hänt så känns det så förlegat. Gammalt. Redan upplevt och utnött.









Ojdå, nu försvann jag ett tag in i tankarna och musiken här.. Eller tankar och tankar.. Tomrummet rättare sagt, för jag kan inte minnas att jag tänkte på något. Eller så tänkte jag på Janis Joplin, det gör jag nu iaf.. Fan vad sorgligt allt blev nu helt plötsligt. Vet inte varför, men plötsligt så blev jag alldeles tårögd och fick värsta klumpen i magen.. Såja, nu försvann den när "piece of my heart" dog ut och ersattes av "what a wonderful world".


Oj, nu försvann jag in i min egna värld igen.. Kanske borde jag ge upp det här bloggandet för idag? Jag kan ju inte koncentrera mig ordentligt.. Dessutom har jag inget att skriva.. Vi gör så. Blabla, over and out.

2 Comments:

Blogger Annie said...

hihi sött!:)
Förresten så vinkade jag till dig när du gick ner på stan... men du ville inte vinka till mig:/

15/8/06 15:17  
Blogger Emelie said...

jag måste skriva mer i min med :O haha

17/8/06 00:59  

Skicka en kommentar

<< Home