måndag, augusti 21, 2006

Yepp

Jaha, så sitter man här igen. Ni vet, vid tangentbordet och väntar på att världens bästa blogg bara ska rinna ner i fingrarna. Antar att det aldrig någonsin kommer hända, så jag ska inte ens försöka. Risken med att försöka är ju att bloggen resulterar i ett osammanhängande "lfruhgpriugheiföajfbrsg". Och jag vet att ni håller med om att det är ganska svårtydligt, hur briljant det än må vara (för jag lovar att allt jag skriver är briljant på ett eller annat sätt).

Nä, som sagt så lär det väl inte rinna ner någon rolig, gripande eller ens intresseväckande blogg den här dagen, men jag kan ju fortfarande öva upp mina svenskakunskaper genom att ge er lite fakta om livet så som det är just nu för min del.

Idag var första dagen i skolan, och det var väl ingen speciellt angenäm upplevelse. Jag kan inte läsa 3 ämnen som jag valt (Svenska C, Naturkunskap B och Filosofi A), vilket resulterar i att jag har för lite poäng och därmed inte kommer att få ta studenten. Det låter väl kul? Inte fick jag in Psykologi B heller. Jaha, nog klagat om skolan. Jag förstår om ni inte orkar läsa allt om mina problem med schemaläggning osv.

Sen kan jag väl rapportera att jag numer känner mig riktigt jävla snygg. Så bara för att jag ska få skryta lite om mig själv (och bättra på mitt självförtroende och därmed min snygghet ännu mer) så ska jag göra en liten 5-i-topp-lista om min kropp :P HAHAHHAHA!


1. Mina skrattgropar är fan söta (så länge någon inte tar kort på dem ur fel vinkel med blixt)
2. Mina ögon är också jävligt heta
3. Mina bröst är nog ännu hetare
4. Jag är väldigt mjuk och gosig att krama
5. Jag är faktiskt jävligt eftertraktad just för tillfället, så de extra sommarkilona är mer än välkomna :)