torsdag, augusti 31, 2006

Down the doors

Så här sitter jag i underkläder med mina orakade armhålor. En ganska sunkig syn om jag får säga det själv. Och det får jag eftersom det är jag som skriver. Så det så. Hra börjat lägga på mig lite för mycket lite för snabbt nu känner jag också.. Att äta en kladdkaka/dag och sen kakor och glass på det kanske inte är det mest hälsosamma? Men det blir ju lätt så när skolan börjar, iaf för mig. Så snart skolan kommer igång så blir jag ett sockerslukande monster. Tur att det är gott med socker, annars så hade det varit ett problem att få bukt med sockerberoendet.

Var för övrigt på körskolan idag och körde lite. Det gick väl ganska bra förutom att jag hade svårt att skilja på höger och vänster :P Hahah. Hon tyckte att jag var en naturbegåvning på att backa runt hörn :) Det satt perfekt.

Och nu blev det en sån där tråkig blogg om "det här har jag gjort idag". Blääh, jag hatar såna bloggar (inklusive min egen) när det blir så. Såna redogörelser är ju liksom bara intressanta för författaren i fråga. Suck. Jag borde ha lärt mig vid det här laget tycker man. Men vissa saker sitter ju verkligen i ryggraden. Som att skriva fantasiösa rakt-på-sak-redogörelser över sin innehållslösa dag t.ex. Och bara för att rädda mig sjävl så ska jag inte tala om att jag nu tänker gå ner och laga mat till mig som efterrätt till glassbutten jag nyss åt. Se, det gjorde jag väl rätt bra? Jag kanske t.o.m. kan undvika att säga att jag ska tillbringa hela kvällen framför TVn också. Ja, se det kunde jag.

Hejsvejs!

1 Comments:

Blogger Emelie said...

Haha. Då måste du hata min (A)

31/8/06 18:29  

Skicka en kommentar

<< Home