lördag, oktober 21, 2006

Bullbak

Idag har varit en produktiv dag. Vaknade vid nio, åkte ner på stan halv tio och sprang runt hela kommunen i jakt på ekologiskt smör och socker. Vid tio i elva har jag hittat allt som behövs för att baka ekologiska kanelbullar, så då springer jag in på Plus, köper ett par skor och sen åker jag till Fors. Och där har jag varit nästan hela dagen och bakat bullar tillsammans med Lukas. Mysigt värre.

Men nu har jag ont i magen. Har så mycket att göra.
Jag måste:
* Skicka pressmeddelande till AT
* Träffa Annie någon dag
* Träffa Linnea någon dag
* Leta insamlingsbössor
* Tigga kaffe av Hemköp
* Göra några ton skolarbete
* Åka till Borlänge imorrn
* Fixa bilder till Folkare-bilden och Borlänge-utställningen
* Virka färdigt min kofta
* Och en massa mer som jag inte kommer ihåg (mitt minne blir bajs när jag är stressad, kommer inte ihåg nånting nästan)