lördag, september 23, 2006

En sån där helg

Idag är det en sån där helg som är rätt skön fast ändå inte.
Har inte orkat göra ngt alls, vilket har resulterat i att jag bara suttit och skissat i mitt GU-block (har upptäckt att det inte bara innehåller randiga blad utan även tomma) och suttit här framför datorn. Men det är rätt skönt ändå. Fast egentligen så skulle det vara väldigt kul att hitta på något också..
Fast det är ju rätt skönt att bara sitta i mysbyxor också..
Och få sova ut..
Fast en riktigt lyckad fest vore ju inte helt fel.
Eller?
Fast en filmkväll skulle vara mys med...
Eller så sitter jag bara kvar här?
Eller ska jag kanske ringa någon och fråga om någon i fråga vill ta en promenad?
Eller så fortsätter jag och pratar med Lukas om knappar..
Kanske skulle man ta en promenad till Hemköp och köpa lite chips?
Fast det är ju bra jobbigt.
Då måste jag klä på mig och fixa håret.
Orkar jag verkligen det?
Fast det skulle jag ju vara tvungen att göra om jag ville se på film eller promenera också.
Om jag inte tar på mig min nya höstmössa...

Det blir nog att jag sitter kvar här.