fredag, oktober 13, 2006


Tiden går så sakta nuförtiden.
Löven faller och frosten börjar komma, men ändå har sekundvisaren på min klocka knappt rört sig ur fläcken.
Tiden går så sakta nuförtiden.
Det var nog egentligen länge sedan vi möttes, kanske år, men likförbannat så står tiden stilla.
Tiden går så sakta nuförtiden.
Jag önskar att den kunde snabba på, jag vill se hur det slutar!
Tiden går så sakta nuförtiden.
Jag spelar tetris i vad som känns som en evighet, tills armen nästan domnar och ögonen svider. Men när jag är klar så har du fortfarande inte ringt.
Tiden går så sakta nuförtiden.
Jag står och stampar och skriker mot trädtopparna "snabba på för i helvete! Jag vill se om jag blir lycklig".
Tiden går så sakta nuförtiden.
Kanske kommer jag alltid att vara kvar här?

2 Comments:

Blogger Annie said...

Min tid rusar iväg och jag försöker springa ikapp den, men jag hinner aldrig med den...

Dessutom saknar jag min gamla vän! Jag ser dig aldrig nu för tiden:(

15/10/06 12:20  
Blogger Emelie said...

Tiden bara rinner iväg! :O

15/10/06 20:13  

Skicka en kommentar

<< Home