måndag, september 25, 2006

Impuls


Idag råkade jag klippa mig. Kort. "Höhö," tänker ni då "hon har ju alltid kort hår." Men nu serrni! Nu jävlar är det kort! Tror att jag har längre hår på benen än vad jag har på huvudet :P MOHAHAHAHAHA! Det är kul med impulshandlingar, t.o.m. när mamma nästan börjar gråta när hon får se vad jag gjort.

Några smakprov på hur mycket min mamma uppskattar min nya frisyr:
"HAR DU KLIPPT DIG SJÄLV?!??!"
"Jag ska åka ner på stan och skälla ut Carina för att hon klippte dig nu!"
"NU KLIPPER DU DIG FÖR FAN INTE MER!"
"Nu ser du ju ut som nån i F!" (ledsna ögon)
"Du kunde ju hellre ha fått gjort något riktigt galet med håret.. Nu är det ju bara.. kort.." (mamma brukar hata att jag gör roliga saker med håret också)
"Snälla, gör aldrig om det här!"

Ja, mammor kan vara underhållande. Tur att jag inte rakade mig som jag tänkte först då.